Всеукраїнська дорожня Асоціація

  • Facebook
  • YouTube

Впровадження Європейських принципів боротьби з тіньовим ринком обігу нафтопродуктів

Нещодавно до Податкового кодексу були внесені зміни, що стосуються отримання ліцензій на зберігання пального для власного споживання. Учасники транспортної інфраструктури та члени Всеукраїнської Дорожньої Асоціації вже відчули на собі негативні наслідки змін.

Згідно з Законом, штрафи за відсутність ліцензій на зберігання пального набрають чинності з 1.07.2019р. Як наслідок, вже декілька великих закордонних інвесторів відмовилися від участі в тендерах на будівництво доріг.


Даний Закон заблокує роботу багатьох асфальтних заводів. Підрядники не зможуть виконати свої зобов’язання та змушені будуть припинити свою діяльність. Будівництво доріг може зупинитися, ймовірне зменшення прямих інвестиційних надходжень в Україну.

Від імені Всеукраїнської дорожньої Асоціації ми звертаємося до голови , комітету ВРУ з податкової та митної політики та Кабінету міністрів України щодо внесення на голосування в Верховну Раду правок в Закон № 481/95-ВР які скасовують ліцензії на зберігання пального для власного споживання. Ми з розумінням ставимося до законодавчих ініціатив по боротьбі з тіньовим обігом пального і повністю підтримуємо імплементацію Європейських Директив з електронного адміністрування акцизного податку.


Тому просимо створити робочу групу та включити представника Асоціації для формування Європейської моделі обліку та адміністрування пального. Пропонуємо взяти до уваги приклад Польщі, де тіньовий обіг пального майже відсутній, а кінцеві споживачі не мають ліцензій та не займаються щоденною реєстрацією акцизних накладних.


Закликаємо почати впровадження Європейських принципів боротьби з тіньовим ринком обігу нафтопродуктів. Сьогоднішня система ліцензій для споживання палива може зупинити інвестиції в усіх секторах економіки України та спричинити політичну та енергетичну кризу.